Викендот кој доаѓа ќе биде историски затоа што ќе се одигра еден меч што ќе се памти. Се работи за Супербуол-натпреварот кој треба да го даде првакот во американската НФЛ. Филаделфија иглс и Канзас сити чифс ќе бидат дел од мечот за кој се најавува дека ќе биде најиграниот меч во историјата на обложувалниците.
Во САД веќе има иницијатива денот кога се игра Супербоулот да биде прогласен за државен празник затоа што тоа е убедливо најгледаниот спортски настан, а и рекламата додека трае средбата, е најскапа во историјата.
Според направените истражувања во САД, на овој Супербуол ќе бидат вложени повеќе од 16 милијарди долари, а се очекува барем по еден тикет да уплатат неверојатни 50 милиони луѓе.
🚨🏈 NEW: A record 50.4M American adults (20%) plan to wager an estimated $16B on #SuperBowlLVII, according to AGA’s annual Super Bowl wagering survey. The expected number of bettors is a 61% increase from 2022.
See full #SBLVII betting projections ➡️ https://t.co/eDcTvqpSQd pic.twitter.com/v7vk3nqhVJ
— American Gaming Association (@AmericanGaming) February 7, 2023
Оваа бројка е за 61 отсто поголема од тоа што било уплатено минатата година, а неверојатен е фактот дека дури 20 отсто од Американците (секој петти) планираат да се обложат на овој меч. Олеснителна работа е тоа што во сè повеќе сојузни држави во САД се легализира обложувањето, па тоа е многу подостапно за обичниот народ.
Додека трае мечот, доколку некој сака да се рекламира, и тоа само 30 секунди, ќе мора да издвои неверојатни седум милиони долари.
Cost Of A 30-Second Super Bowl Ad:
1967: $42,500
1970: $78,000
1975: $107,000
1980: $222,000
1985: $525,000
1990: $700,000
1995: $1.2 million
2000: $2 million
2005: $2.4 million
2010: $3 million
2015: $4.25 million
2021: $5.5 million
2022: $6.5 million
2023: $7 millionCrazy 🤯
— Joe Pompliano (@JoePompliano) February 1, 2023