Барселона и „Најки“ одлучија повторно да му оддадат почит на Коби Брајант, заменувајќи го познатото лого на северноамериканската мултинационална компанија Swoosh со Kobe Sheath. Тоа е дел од соработката на брендот помеѓу легендата на НБА и ФК Барселона, која се роди од заедничка спортска култура.
Дресот ѝ оддава почит на НБА-легендата која во јавноста секогаш покажуваше почит и восхит кон Барселона, нејзиниот стил на игра и нејзините играчи.
🟡🟣 El FC Barcelona anuncia su segunda camiseta asociada con la marca Kobe Bryant de la mano de Nike pic.twitter.com/SNACatjOAU
— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) July 29, 2025
Соработката ќе трае три сезони, до 2027/28 година, и ќе има цел да ја потсети љубовта на кошаркарската ѕвезда кон фудбалот, а особено кон стилот и филозофијата на Барселона. Врската помеѓу Барса и Коби Брајант датира од многу одамна. НБА-ѕвездата беше навивач на клубот и можеше да се сретне со членовите на клубот и играчите од првиот тим во многу прилики, како за време на посетите на Барселона така и за време на патувањето на тимот во САД.
Вториот дрес на Барселона за новата сезона е достапен во веќе познатата и препознатлива златна боја со детали од персиска виолетова и црна боја, инспирирани од класичните бои на тимовите за коишто играше Коби.
Дресот има текстура на змиска кожа во брилијантен силиконски 3D релјеф кој е нанесен и на грбот. Логото на Spotify се појавува во црна боја и е центрирано на градите, додека логото на Ambilight се појавува на левиот ракав на машките дресови, а логото на Bimbo на женските дресови, и двата се исто така во црна боја.
Шорцевите се црни со персиски виолетови детали и текстурирана контура од змиска кожа, референца на алтер егото на Коби, Црната Мамба. Грбот на ФК Барселона е на левата нога, а значката на десната, со бројот на играчот горе во златна боја на тимот. Копачките се црни со натпис Barca во виолетова боја.