По 26-годишна соработка со фирмата „Пирели“, италијанскиот калчолигаш Интер денеска го претстави новиот спонзор што ќе стои на предниот дел од дресовите. Нов спонзор е сајтот socios.com, кој е посветен на фудбалските навивачи. Двете страни изразија задоволство од соработката и најавија дека ова е почеток на една нова ера во Интер.
👕| ANNOUNCEMENT
A new era has begun ⚫️🔵
Welcome, @socios!#IMMORETHANAFAN | $INTER ⚡ $CHZ pic.twitter.com/sIyvah4i9V
— Inter 🏆🇮🇹 (@Inter_en) July 21, 2021
Според италијанските медиуми, италијанскиот првак годишно ќе заработува по 20 милиони евра од новото партнерство. Тоа е трет најголем договор за спонзорство на екипа од Серија А. Јувентус заработува 45 милиони евра годишно од Jeep и Фиорентина е со годишна заработка од 25 милиони евра од „Медијаком“.